PIANOo webinar: Coronacrisis en de inkooppraktijk

| Bron: PIANOo

De impact van de coronacrisis wisselt per type aanbestedende dienst en per branche. Hoe ga je daar als inkooporganisatie mee om, als ook je interne organisatie verandert? In dit webinar komen lessen en ervaringen uit de praktijk van meerdere gemeenten aan bod.

De coronacrisis raakt gemeentelijke inkoop op meerdere vlakken. Door de ‘afstandsmaatregelen’ wordt inkoop nog meer gedigitaliseerd. Dit heeft effect op zowel het contact met leveranciers, als met interne opdrachtgevers en collega’s. Daarbij neemt ook de economische onzekerheid bij (lokale) leveranciers en inschrijvers toe. Hoe ga je dan om met lopende en geplande aanbestedingen en lopende contracten? Zeker als de coronacrisis ook beslag legt op het gemeentelijk budget.

Frank Weerheijm deelt ervaringen en knelpunten uit de gemeentelijke praktijk en hoe zijn organisatie daarmee omgaat. U leest hierover meer in een praktijkvoorbeeld van Bizob.

Spreker

Frank Weerheijm is Commodity Manager Openbare Ruimte bij Bizob, een inkooporganisatie voor ruim 30 Brabantse gemeenten en publieke organisaties.

Voor wie?

Overheidsinkopers en anderen die bij publieke inkoop betrokken zijn.

Datum en tijd

Donderdag 4 juni, 15.00 – 16.30 uur (inloggen vanaf 14.45)

Meer informatie en aanmelden

U kunt zich aanmelden  op GoToWebinar.

U ontvangt na registratie een e-mail met een link om dit online seminar in uw browser te volgen. Tijdens het webinar is er ruimte voor vragen en interactie. Wij maken gebruik van GoToWebinar. U hoeft hiervoor niks te installeren. Vragen of opmerkingen? Mail naar @email.

In juni organiseert PIANOo wekelijks een gratis webinar voor en door inkoop- en aanbestedingsexperts uit de publieke sector. Bekijk het overzicht.